winx club forever
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

winx club forever

Forum o winx vilama♥♥♥....Regajte se i zabavicete se♥♥♥
 
PrijemPrijem  PortalPortal  GalerijaGalerija  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

 

 Dobrodosli na casove carolije i moci

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
takaca
Admin
Admin
takaca


Broj poruka : 204
Winx novac : 26017
Winx novac : 1
Datum upisa : 11.04.2010

Dobrodosli na casove carolije i moci Empty
PočaljiNaslov: Dobrodosli na casove carolije i moci   Dobrodosli na casove carolije i moci Icon_minitimePon Maj 17, 2010 2:46 pm

Dobar dan....JA SAM profesorka carolija i moci.
Ono sto cete nauciti na mojim casovima nije kako da ubijate zle vec kako da se branite od njih,takodje cete uciti i koje i zasta se koriste carolije.Molim vas da ne izostajete puno zato sto necete moci da nadoknadjujete,i redovno radite domace zadatke.Takodje...bacanje cini po hodnicima skole,i na druge djake,ILI cak nastavnike ce biti kaznjavano!Eh da pocnemo.
1.Prva i po meni najvaznija carolija je pomeranje stvari.Nju jednostavno svi nauce veoma lako.Rec koju izgovarate je DELIVERDO.Pomerajte prstom stvari koje zelite da pomerite.Evo uzecemo ovu knjigu za vezbanje.Pogledjte mene.DELIVERDO.Hajde probajte vi.Odlicno.Cas je gotov a domaci zadatak je da dobro izvezbate ovu cin u svojim sobama i polako da nebiste izlomile stvari.Dovidjenja!
Nazad na vrh Ići dole
Ivana
Admin
Admin
Ivana


Broj poruka : 684
Winx novac : 26590
Winx novac : 3
Datum upisa : 07.04.2010

Dobrodosli na casove carolije i moci Empty
PočaljiNaslov: Re: Dobrodosli na casove carolije i moci   Dobrodosli na casove carolije i moci Icon_minitimeUto Maj 18, 2010 10:40 am

Nastavnice kako se zovete???? Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
takaca
Admin
Admin
takaca


Broj poruka : 204
Winx novac : 26017
Winx novac : 1
Datum upisa : 11.04.2010

Dobrodosli na casove carolije i moci Empty